Uczestnicy programu

11
03/2013

Nowy Kerax Xtrem z 24-calowymi kołami - jedyny taki pojazd w Europie z homologacją na drogi publiczne

kategorie: ZRÓWNOWAŻONY TRANSPORT, GOSPODARKA

Renault Trucks poszerzyło gamę  pojazdów Kerax 8x4 XTREM w Europie o wersję z 24-calowymi kołami. Stworzony z myślą o najcięższych warunkach pracy i masie całkowitej do 50t. Kerax 8X4 XTREM w nowej wersji jest pierwszą ciężarówką w Europie z kołami o średnicy 24 cali, dopuszczoną do jazdy po drogach publicznych.

Po wprowadzeniu Keraxa 8x4 XTREM do Europy w 2012 roku, Renault Trucks rozbudowuje swoją ofertę gamy budowlanej poprzez wprowadzenie na rynek wersji z 24-calowymi kołami. „Dzięki zwiększeniu prześwitu oraz kątów zejścia i natarcia, Kerax 8x4 z kołami o średnicy v24 cali z jeszcze większą łatwością pokonuje napotkane na drodze przeszkody”, podkreśla Patrice Roeser, Manager Produktu Gamy Budowlanej. „Ponadto, większa sprężystość opon oraz felg podnosi wytrzymałość na uderzenia, które często mają miejsce podczas pracy w trudnych warunkach.”

Nowa wersja Keraxa 8x4 XTREM z 24-calowymi kołami jest jak do tej pory jedyną tego typu ciężarówką w Europie dopuszczaną do użytku na drogach publicznych. „Ten pojazd, to niezwykle wytrzymałe narzędzie pracy o dopuszczalnej masie do 50 t, które przyczyni się do znacznego obniżenia kosztów operacyjnych naszych klientów, bo dzięki świadectwu homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, mogą oni korzystać z Keraxa XTERM przy kilku projektach budowlanych jednocześnie”,dodaje Patrice Roeser.

Kerax 8x4 XTREM o 24-calowych kołach już udowodnił swoją przydatność w różnych zakątach świata, między innymi w Zachodniej Afryce, gdzie jest użytkowany przy pracach związanych z budową dróg i rurociągów naftowych oraz w chilijskich Andach na wysokości 4,500 m. Nowa wersja Kerax 8x4 XTREM jest obecnie dostępna na terenie całej Europy (oprócz Niemiec) z rozstawem osi 4,350 mm oraz 4,500 mm. Standardowo ten Kerax jest wyposażony w opony Michelin X®Works™ . 

W sprzedaży pojawił się także Kerax 8x4 XTREM z kołami o szerokości 22,5 cala z wyposażeniem niezbędnym do pracy w trudnych warunkach: ramą podwozia wzmocnioną od silnika aż po zakończenie tylnego zwisu, czteroma wzmocnionymi resorami parabolicznymi, oraz mostem osiągającym 36 ton nośności.

Pełna lista aktualności Pełna lista aktualności