Uczestnicy programu

02
07/2012

ISUZU D-MAX - narodziny nowej ery

kategorie: BEZPIECZEŃSTWO, EKOLOGIA

Bazując na blisko stuletnim doświadczeniu ISUZU w produkcji pojazdów, całkowicie nowy D-MAX definiuje od nowa pojęcie słowa: „wytrzymałość”. Wraz z jego debiutem na rynkach świata, zaczyna się nowa era wśród samochodów typu pickup.

Serce rasowego sportowca

Całkowicie nowy, wysokoprężny silnik o pojemności 2,5 l, z dwustopniowym turbodoładowaniem, pozwala uzyskać oszałamiająco niskie, jak na tę klasę, zużycie paliwa. W cyklu mieszanym, dla wersji z podwójną kabiną, napędem 4x4 i manualną skrzynią biegów, najnowszy ISUZU D-MAX spala zaledwie 7,4 l/100 km.  Ta zaawansowana technologicznie, nowa jednostka napędowa, zgodna z normą EURO 5, osiąga moc 163 KM. Ponadto utrzymuje wysoki moment obrotowy równy 400 Nm w szerokim zakresie prędkości obrotowej, przy bardzo niskiej jak na tę klasę emisji CO2 , wynoszącej 194 g/km. Dzięki tym parametrom, wysokoprężny silnik ISUZU, zastosowany w D-MAX, przewyższa konkurencyjne silniki pod względem: zużycia paliwa, mocy, momentu obrotowego i wpływu na środowisko. Za tą najnowszą konstrukcją stoi wieloletnie doświadczenie i know-how  ISUZU w projektowaniu i produkcji silników wysokoprężnych oraz historia sprzedaży

23 milionów jednostek napędowych, które zawsze reprezentowały najwyższy możliwy poziom technologiczny. 

Stabilność i przyczepność w każdych warunkach

Całkowicie nowego pickupa ISUZU D-MAX, o sportowej, agresywnej sylwetce, zbudowano na solidnym podwoziu, czerpiąc z niemal wieku doświadczeń z samochodami ciężarowymi.  To daje niezwykłą stabilność i przyczepność, niezależnie od tego czy pick-up ma służyć do zadań specjalnych, takich jak jazda w ekstremalnych, terenowych warunkach czy podczas misji bardziej przyziemnych, jak przewożenie ładunków. Większa i wzmocniona tyna część ramy oraz elektroniczny system przełączania napędu 4x4 „w locie”, sprawiają, że najnowszy ISUZU D-MAX poradzi sobie niczym muskularny ciężarowiec, nawet z holowaniem przyczep  o masie do 3 ton. 

Agresywny, elegancki... doskonały

Doskonałe proporcje i agresywna, sportowa sylwetka najnowszego ISUZU D-MAX zapewniają wyjątkowe właściwości aerodynamiczne. Jej narodziny poprzedziły zaawansowane testy w tunelach aerodynamicznych na całym świecie. Wszystko po to, aby stworzyć cichszy i jeszcze bardziej ekonomiczny model pickupa. Dłuższe, szersze i wyższe, całkowicie nowe nadwozie sprawia, że przestronne i wygodne wnętrze najnowszego ISUZU D-MAX gwarantuje kierowcy i pasażerom wyjątkowy komfort. Jednocześnie mniejszy promień skrętu (w porównaniu do poprzednika) zapewnia jeszcze lepszą zwrotność.

Harmonia, wygoda i doskonała użyteczność

Wnętrze najnowszego ISUZU D-MAX zaprojektowano tak, by wszelkie udogodnienia i najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, były na wyciągnięcie ręki. Przyrządy z elektroluminescencyjnym podświetleniem, automatyczna klimatyzacja oraz centralny zamek, sterowany za pomocą pilota w kluczyku. Wkomponowane w kierownicę przyciski, pozwalają na szybką i bezpieczną obsługę nowego zestawu stereo, dzięki któremu można rozkoszować się doskonałą jakością dźwięku. Dodatkowy efekt przestrzenności dźwięku zapewniają głośniki zlokalizowane ponad głowami kierowcy i pasażerów. Do systemu można podłączyć iPoda® i urządzenia z modułem Bluetooth®.

„Bezpieczeństwo to nasz priorytet”

D-MAX doskonale odzwierciedla podejście ISUZU do kwestii bezpieczeństwa. Najnowszego pickupa wyposażono w przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny boczne, maskę absorbującą energię zderzenia czołowego z pieszym i boczne belki wzmacniające. Nowa, ulepszona konstrukcja kabiny, inteligentne pasy bezpieczeństwa i system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX, gwarantują użytkownikom najlepszą ochronę. Ponadto, w standardowym wyposażeniu znajdują się dodatkowe systemy bezpieczenstwa, jak: elektroniczna kontrola stabilności (ESC), system kontroli trakcji (TCS) i ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania (BA). Światła do jazdy dziennej i nowe, diodowe tylne lampy zespolone zapewniają maksymalną widoczność pojazdu. Wszystkie te systemy dają użytkownikom poczucie pełnego spokoju podczas jazdy. Najnowszy D-MAX to jeden z najbezpieczniejszych samochodów w tej klasie.

Tradycja i spojrzenie w przyszłość

Korzenie modelu D-MAX sięgają roku 1963. Wówczas ISUZU wprowadziło na rynek pickupa WASP. Samochód ten miał wyglądać jak osobowy, ale jednocześnie zachować solidność i funkcjonalność ciężarówki. Blisko 50 lat nieustannych ulepszeń i nowatorskich rozwiązań sprawiło, że na nowym ISUZU D-MAX naprawdę można polegać! Do dziś ponad 6 milionów ludzi postawiło na funkcjonalność, niezawodność i ekonomiczność pickupów ISUZU. Historia mówi sama za siebie. Teraz, wraz z nowym modelem, zaczynamy tworzyć ją od nowa.

ISUZU D-MAX pierwszej generacji, z chwilą wprowadzenia na rynek, zdefiniował od nowa znaczenie słowa „pickup”. Od czasu premiery podbił on serca aż dwóch milionów ludzi. Było to możliwe, gdyż jego twórcy brali pod uwagę różnorodne, często unikalne potrzeby klientów z całego świata.

„Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy samochód, który wyznaczył globalne standardy w swojej kategorii, zyskując uznanie i zaufanie naszych klientów.”

ISUZU nieustannie dokłada wszelkich starań, by tworzyć samochody o doskonałej równowadze – efektowne wizualnie, z naciskiem na komfort i funkcjonalność. Aby sprostać wysokim wymaganiom rynku europejskiego, model D-MAX wyposażono w najnowocześniejsze rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo. Silnik, drzemiący pod maską najnowszego pickupa ISUZU, spełnia normy czystości spalin EURO 5. Ponadto odznacza się bardzo niską, jak na tę klasę, emisją dwutlenku węgla (CO2).

Dzięki całkowicie nowym założeniom projektowym i zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, ISUZU D-MAX osiągnął kolejny poziom rozwoju, stając się „pickupem dla całego świata”. 

Każdy szczegół nowego ISUZU D-MAX został podyktowany potrzebami jego użytkowników. Idealne proporcje nadwozia sprawiają, że auto łączy w sobie nieograniczoną moc, z szykownym wzornictwem, wyprzedzającym dzisiejszą epokę. Chcąc uzyskać doskonalą, opływową sylwetkę, projektanci ISUZU spędzili mnóstwo czasu na szkicowaniu i testowaniu nowych pomysłów. Choć próby przeprowadzano w tunelach aerodynamicznych na całym świecie, główne badania miały miejsce w tunelu japońskiego instytutu kolejnictwa. Tym samym, w których prowadzono badania konstrukcji przeznaczonych dla słynnych superszybkich, japońskich pociągów. Wszystko po to, by uczynić nowego ISUZU D-MAX najbardziej aerodynamicznym i najcichszym pickupem na świecie. Przyczyniło się to również do zmniejszenia zużycia paliwa i zwiększenia kontroli nad samochodem w czasie jazdy, co idealnie wpisuje się w oczekiwania każdego użytkownika.

     
           
     
           
     
           
     
           
       
           

Pełna lista aktualności Pełna lista aktualności